DOLCE GUSTO

Lanseringen av Nescafés nye kaffemaskin Dolce Gusto startet under Oslo Fashion Week, hvor maskinene ble stilt ut og presentert av modeller. Folk strømmet til for å få smaksprøver og/eller hilse på modellene. Dette førte til at Dolce Gusto ble synlig i en rekke medier i etterkant – blant annet på NRK Dagsrevyen.


Lanseringen under Oslo Fashion Week ble fulgt opp av et stort presseevent på The Mini Bottle Gallery, deltakelse under Matstreif hvor Dolce Gusto delte standplass med VG og et bloggevent på Mathallen hvor det ble arrangert en kakebakekonkurranse med selveste Pascal som dommer.
Maskinene ble også plassert ut i alle de store brudesalongene i Oslo, slik at vordende bruder og følget deres kunne slappe av med en varm kopp kaffe gjennom kjoleprøvingen.
Målet var å treffe bredt og gjøre folket kjent med Dolce Gusto, og vi kan vel ikke si annet enn at det fikk vi til!